Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk

Lokalizacja: Nowy Sącz
Oddział Nowy Sącz, NOVITUS
Pion Technologii Sprzedaży/Dział usług systemowych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracowała będzie w zespole wsparcia technicznego sprzętu i oprogramowania produkcji Novitus.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne: informatyka, elektronika lub pokrewne, preferowane wyższe lub w trakcie studiów,
  • komunikatywność,
  • wiedza o sprzęcie oferowanym przez Novitus,
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych,
  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych windows i android oraz pakietu oprogramowania biurowego,
  • odporność na stres,
  • silna motywacja, wysoka samodyscyplina, otwarcie na nowości techniczne,
  • mile widziana znajomość dowolnego oprogramowania sprzedaży oraz obiegu dokumentów w placówce handlowej,

W zamian oferujemy:

  • pracę w ambitnym, doświadczonym i zgranym zespole w pełnym wymiarze godzin w firmie osiągającej najlepsze wyniki w branży
  • możliwa praca w równoważnym systemie czasu pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • możliwość prywatnej opieki medycznej
  • ubezpieczenie na życie
  • atrakcyjny pakiet socjalny

Zgłoszenia należy przesyłać w terminie do 30 kwietnia 2023 r.  pod adres: kariera@novitus.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Comp S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, KRS; 0000037706, REGON: 012499190, NIP: 5220001694, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk .
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 Rozporządzenia.

……………………………………………….

(data i podpis kandydata do pracy).

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest COMP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, KRS; 0000037706, REGON: 012499190, NIP: 5220001694;

2) Inspektor Ochrony danych w Comp S.A., e-mail iod@comp.com.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk .na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;

4)  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko. W przypadku wybrania Pana/Pani kandydatury i zawarcia umowy o pracę, dojdzie do dalszego przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami;

5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy rodo@novitus.pl;

6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko Pracownik wsparcia technicznego i helpdesk .

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close