jest wiodącym producentem urządzeń wspierających handel detaliczny i sprzedaż usług. Jesteśmy najlepiej rozpoznawalną marką urządzeń fiskalnych w Polsce.
Marka ELZAB jest własnością spółki COMP Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie. Pracując z nami stajesz się częścią jednego z największych integratorów usług informatycznych w Polsce.
Zakres obowiązków
Administracja urządzeniami sieciowymi różnych producentów (przełączniki, firewalle i inne urządzenia sieci LAN).
Pomoc użytkownikom w zakresie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów systemowych, sprzętowych i sieciowych.
Administracja serwerami i stacjami roboczymi MS Windows i Linux.
Zarządzanie domeną Active Directory, politykami, kontami oraz dostępami użytkowników
Zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym spółki zgodnie z normą ISO 27001 oraz wdrażanie usprawnień w tym obszarze.
Wymagania
Wykształcenie techniczne (kierunek informatyka lub telekomunikacja)
Doświadczenie w administrowaniu systemami MS Windows, Windows Server, Linux Server i sieciami LAN.
Znajomość sieci komputerowych IP (routing, firewall, NAT, DNS, DHCP, VPN)
Komunikatywny język angielski na poziomie umożliwiającym obsługę zgłoszeń serwisowych (w mowie i piśmie).
Dyscyplina, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, stałe pogłębianie wiedzy, otwartość na nowe technologie.
Mile widziane:
Znajomość środowisk wirtualizacjnych (Vmware)
Doświadczenie w administrowaniu Microsoft 365 w tym Exchange Online
Doświadczenie w administrowaniu systemami CMS (WordPress, Joomla)
Oferujemy
umowę o pracę – praca stacjonarna
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego