Lokalizacja: Poznań
Dodano: 2025-04-07
O pracodawcy
Comp S.A. jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych dostawców
bezpiecznych rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu.
Zajmujemy się tworzeniem i integracją m. in.: systemów zarządzania treścią, obsługą procesów biznesowych, budową portali korporacyjnych i publicznych opartych o najbardziej zaawansowane narzędzia
Zakres obowiązków
- Wyszukiwanie potencjalnych przetargów i zamówień publicznych,
- Przygotowywanie ofert handlowych zgodnych z wymogami prawa zamówień publicznych,
- Obsługa klientów instytucjonalnych sektora publicznego,
- Wsparcie przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej,
- Monitoring ogłaszanych przetargów,
- Współpraca z działem handlowym i technicznym w zakresie przygotowania ofert,
- Analiza wymagań zamówień publicznych pod kątem możliwości handlowych firmy,
- Prowadzenie dokumentacji handlowej.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane: w trakcie studiów lub absolwent kierunków ekonomicznych, administracyjnych),
- Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Znajomość rynku zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,
- Język angielski w stopniu komunikatywnym,
- Znajomość narzędzi MS-Office: Word, Excel, PowerPoint,
- Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- Samodzielność w działaniu i inicjatywa.
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Praca z doświadczonym zespołem,
- Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w tym ścieżka szkoleniowa,
- Wygodna lokalizacja biura, nowoczesne i komfortowe biuro w Poznaniu,
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Imprezy i wyjazdy integracyjne, okolicznościowe spotkania firmowe.