Tegoroczne wielkanocne zakupy wpisały się w coraz silniejszy trend „duże zakupy w małych sklepach” – kupujemy tam rzadziej, ale więcej. Najnowsze dane dostarczone przez system M/platform pokazują, że przedświąteczna liczba wizyt w małych sklepach spadła o 30% względem ubiegłego roku, podczas gdy średni koszyk wzrósł o prawie 50%. Równocześnie, wzrosty w poszczególnych kategoriach wskazują na coraz większe urozmaicenie tegoż koszyka. Dane wskazują też, że zmiana rytmu pracy w tradycyjnych sąsiedzkich sklepach, związana z wprowadzonym od 1 kwietnia „okienkiem dla seniorów”, nie była tylko jednorazową reakcją konsumentów na nowe zasady, lecz przekształca się w nowy trend.
Więcej danych z systemu M/platform tutaj.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.