Dane z M/platform: papier toaletowy i makaron znów na fali pandemii 23 / 10 / 2020

Kiedy podczas pierwszej fali pandemii Polacy szturmem ruszyli na sklepy, papier toaletowy i mydło biły kilkusetprocentowe rekordy wzrostu, walcząc o palmę pierwszeństwa z makaronem, ryżem i mąką. Nad wszystkim królował spirytus. Marcowy tydzień, w którym ogłoszono zamknięcie szkół, zaznaczył początek nowej ery w handlu. Jednak wcześniejsze sygnały nowych trendów zakupowych można było zaobserwować na paragonach już dwa tygodnie wcześniej. Najnowsze dane dostarczone z systemu M/platform, pokazują, że od paru tygodni powracają znajome trendy.

Więcej danych: https://mplatform.com.pl/tym-razem-bez-spirytusu-papier-toaletowy-i-makaron-znow-na-fali-pandemii/
O M/platform: https://www.mplatform.com.pl/

papier_makaron_iifala_auto_530x2000 papier_makaron_iifala_auto_530x2000

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close