Kiedy podczas pierwszej fali pandemii Polacy szturmem ruszyli na sklepy, papier toaletowy i mydło biły kilkusetprocentowe rekordy wzrostu, walcząc o palmę pierwszeństwa z makaronem, ryżem i mąką. Nad wszystkim królował spirytus. Marcowy tydzień, w którym ogłoszono zamknięcie szkół, zaznaczył początek nowej ery w handlu. Jednak wcześniejsze sygnały nowych trendów zakupowych można było zaobserwować na paragonach już dwa tygodnie wcześniej. Najnowsze dane dostarczone z systemu M/platform, pokazują, że od paru tygodni powracają znajome trendy.
Więcej danych: https://mplatform.com.pl/tym-razem-bez-spirytusu-papier-toaletowy-i-makaron-znow-na-fali-pandemii/
O M/platform: https://www.mplatform.com.pl/
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.