M/platform: Tym razem bez spirytusu. Papier toaletowy i makaron znów na fali pandemii. 23 / 10 / 2020

Kiedy podczas pierwszej fali pandemii Polacy szturmem ruszyli na sklepy, papier toaletowy i mydło biły kilkusetprocentowe rekordy wzrostu, walcząc o palmę pierwszeństwa z makaronem, ryżem i mąką. Nad wszystkim królował spirytus. Marcowy tydzień, w którym ogłoszono zamknięcie szkół, zaznaczył początek nowej ery w handlu. Jednak wcześniejsze sygnały nowych trendów zakupowych można było zaobserwować na paragonach już dwa tygodnie wcześniej. Najnowsze dane dostarczone z systemu M/platform, pokazują, że od paru tygodni powracają znajome trendy.

Więcej danych: https://mplatform.com.pl/tym-razem-bez-spirytusu-papier-toaletowy-i-makaron-znow-na-fali-pandemii/
O M/platform: https://www.mplatform.com.pl/

papier_makaron_iifala_auto_530x2000 papier_makaron_iifala_auto_530x2000