Jesteśmy zwycięzcą tegorocznej edycji HP CEMA Support Excellence Program 22 / 10 / 2019

www_aktualnosci_otwarcie_techalabu_auto_530x2000 www_aktualnosci_otwarcie_techalabu_auto_530x2000

Team CSS zrealizował projekt zatytułowany „Genchi genbutsu. Knowledge sharing for operational standardisation and improvement of customer satisfaction” [tłum. Idź i zobacz. Dzielenie się wiedzą jako narzędzie do operacyjnej standaryzacji i podnoszenia poziomu satysfakcji klientów].

Celem projektu było wpracowanie technik utrwalania najcenniejszych doświadczeń inżynierów realizujących usługi serwisowe onsite i dzielenia się zebraną wiedzą ze wszystkimi członkami zespołu CSS oraz podniesienie poziomu satysfakcji klienta, mierzonej z wykorzystaniem metodyki Net Promoter Score. Projekt został zrealizowany z wykorzystaniem technik i narzędzi Lean Six Sigma.

W HP CEMA Support Excellence Program biorą udział wszyscy partnerzy biznesowi HP Inc. z regionu CEMA. Celem programu jest doskonalenia jakości usług dostarczanych dla organizatora. CSS Centrum Usług IT od 3 lat realizuje w imieniu HP Inc. na terenie całej Polski usługi serwisu onsite sprzętu komputerowego i drukującego.

Jednym z działań wynikających z rezultatów nagrodzonego projektu było stworzenie TechLabu, w którym inżynierowe CSS będą mogli szkolić się, poznawać nowe technologie i doskonalić niezbędne umiejętności.

W poniedziałek, 21 października, poza wręczeniem statuetki i dyplomów, przedstawiciele HP dokonali uroczystego otwarcia TechLabu w siedzibie CSS.

Pierwszy cykl szkoleń w TechLabie rozpocznie się już w najbliższym tygodniu.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close