Centrum Usług IT

Oferujemy usługi serwisu urządzeń IT typu client i enterprise, outsourcingu lokalnych zasobów IT, zdalnego wsparcia użytkowników sprzętu IT oraz magazynowania i transportu komponentów IT. Własna sieć centrów serwisowo-logistycznych gwarantuje wysoką dostępność wszystkich naszych usług w każdym zakątku Polski, Czech i Słowacji.

Ciągły rozwój kompetencji naszego zespołu i rosnąca liczba autoryzacji serwisowych wiodących producentów urządzeń IT pozwalają na budowanie kompleksowej oferty. Jej największym atutem jest unikatowy potencjał wynikający z synergii wszystkich oferowanych usług. Aktywnie rozwijamy naszą działalność od bez mała 30 lat, inwestując w rozwój zespołu i w sposób ciągły podnosząc jakość naszych usług.

Infrastruktura IT to krytyczny zasób dla niemal wszystkich operacji biznesowych. Dlatego tak ważne jest zabezpieczenie jej niczym niezakłóconej dostępności, a do tego niezbędna jest sprawna, proaktywna i szybka obsługa serwisowa. Zapewniamy ją, wciąż rozwijając nasz potencjał operacyjny, oparty przede wszystkim na doświadczonym i kompetentnym zespole. Oferujemy naszym Klientom najwyższy poziom usług typu break and fix, IMACD+ oraz kompleksowe rozwiązania łączące wszystkie aspekty opieki nad aktywami IT. Jesteśmy dumni, że wielu z naszych klientów systematycznie rozszerza współpracę z nami nieprzerwanie od ponad 20 lat.

Karol Rudka

Dyrektor CSS Centrum Usług IT

Serwis urządzeń IT

servers servers

W każdym miesiącu obsługujemy ok. 12 000 interwencji serwisowych.

Świadczymy usługi gwarancyjne (na zlecenie i w imieniu wiodących producentów sprzętu IT), pogwarancyjne (w oparciu o liczne autoryzacje serwisowe) oraz usługi serwisu rozszerzonego, projektowane i realizowane zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klientów.

Pracujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu, by zapewnić kompleksowe wsparcie krytycznych elementów infrastruktury IT. Nasze usługi charakteryzują się wysoką dostępnością, oferowany poziom usług to nawet 3H CTR (3 hours call to repair).

Wspierany przez nas sprzęt IT to:

urządzenia enterprise (m.in. serwery, macierze)

urządzenia typu client (PC, notebooki, tablety, projektory, urządzenia drukujące, wielkoformatowe urządzenia wielofunkcyjne).

Oferujemy usługi serwisu wyjazdowego, czyli naprawę urządzenia w miejscu instalacji oraz serwisu stacjonarnego, zapewniającego diagnozę i usunięcie awarii sprzętu w centrum serwisowym CSS.

Outsourcing lokalnych zasobów IT

Zapewniamy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania aktywami IT. Budujemy i szkolimy zespoły oraz projektujemy i wdrażamy procesy pozwalające na optymalne zarządzanie infrastrukturą stacji roboczych, peryferiów i akcesoriów oraz optymalizację kosztów IT w dużych, średnich i małych organizacjach.

it2 it2

Mamy wieloletnie doświadczenie w realizacji rozszerzonego zakresu usług obejmującego:

  • instalacje – pojedyncze i masowe roll-outy urządzeń,
  • przenosiny – zmiany lokalizacji pojedynczych stanowisk, zespołów oraz całych placówek i organizacji,
  • uzupełnienia – zarządzanie peryferiami i akcesoriami IT (w tym MDM),
  • likwidacje – pojedynczych stanowisk pracy oraz całych komórek organizacyjnych,
  • utylizację sprzętu IT w ramach zarządzania cyklem życia sprzętu IT w organizacji.

Dla naszych Klientów realizujemy projekty zdalnego i bezpośredniego wsparcia użytkowników końcowych sprzętu IT w rozwiązywaniu bieżących problemów z HW oraz dostępnością aplikacji. Świadczymy także usługi, których celem jest proaktywne zabezpieczenie dostępności środowisk IT w zmieniających się warunkach infrastrukturalnych, zarządzanie cyklem życia urządzeń IT, opieka nad magazynem urządzeń, inwentaryzacje aktywów IT i aktualizacja baz CMDB.

Oferujemy również wsparcie systemów telekonferencyjnych (zarządzanie wyposażeniem i dostępnością sprzętu w salach VC; rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników).

Zdalne wsparcie IT

Świadczymy usługi wsparcia zdalnego dla użytkowników sprzętu IT, polegające na przyjęciu i rejestracji zgłoszenia, przeprowadzeniu zdalnej diagnozy, kwalifikacji problemu i przeprocesowaniu rozwiązania bądź przekazaniu zlecenia do wyższego poziomu wsparcia.

itcon itcon

Mamy doświadczenie w optymalizacji procesów wsparcia zdalnego, budowaniu i rozwoju baz wiedzy oraz standaryzacji mającej na celu podniesienie jakości świadczonych usług.

Obecnie wspieramy naszych Klientów w 4 językach: polskim, angielskim, czeskim i słowackim. Usługi wsparcia zdalnego świadczymy całodobowo, 7 dni w tygodniu.

telefon

e-mail

dedykowany system ticketowy

czat

Logistyka

Zapewniamy obsługę magazynową dla producentów sprzętu IT oraz organizacji, których działania biznesowe wymagają budowy i zarządzania magazynem IT.

Dysponujemy magazynem centralnym w Warszawie, oferującym 2 poziomy magazynowania i magazyn wysokiego składowania oraz siecią magazynów regionalnych. Średni stan magazynu centralnego to nieco ponad 30 000 komponentów IT, generujących ok. 26 000 ruchów magazynowych miesięcznie. Prowadzimy wyodrębnione magazyny ze szczególną kontrolą dostępu i dodatkowymi zabezpieczeniami oraz zaostrzonym monitoringiem.

Zespół specjalistów z zakresu logistyki, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży zapewnia sprawną obsługę oraz terminowość.

Świadczymy również usługi transportu sprzętu IT. Zapewniamy terminowe dostawy sprzętu i części zamiennych do wskazanych lokalizacji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (SLA nawet 2h Call-2-Delivery).

Mamy duże doświadczenie w transporcie urządzeń IT pomiędzy wskazanymi przez Klienta lokalizacjami  oraz niezbędne narzędzia do realizacji specjalistycznych usług przewozowych, np. transport zabezpieczony i monitorowany dla krytycznych zasobów IT.

Dysponujemy magazynem centralnym w Warszawie, oferującym 2 poziomy magazynowania i magazyn wysokiego składowania oraz siecią magazynów regionalnych. Średni stan magazynu centralnego to nieco ponad 30 000 komponentów IT, generujących ok. 26 000 ruchów magazynowych miesięcznie. Prowadzimy wyodrębnione magazyny ze szczególną kontrolą dostępu i dodatkowymi zabezpieczeniami oraz zaostrzonym monitoringiem.

Zespół specjalistów z zakresu logistyki, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży zapewnia sprawną obsługę oraz terminowość.

Świadczymy również usługi transportu sprzętu IT. Zapewniamy terminowe dostawy sprzętu i części zamiennych do wskazanych lokalizacji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (SLA nawet 2h Call-2-Delivery).

Mamy duże doświadczenie w transporcie urządzeń IT pomiędzy wskazanymi przez Klienta lokalizacjami  oraz niezbędne narzędzia do realizacji specjalistycznych usług przewozowych, np. transport zabezpieczony i monitorowany dla krytycznych zasobów IT.

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Chcesz rozpocząć z nami współpracę? Zapraszamy do kontaktu: oferta_css@comp.com.pl

Więcej informacji: www.css.pl