pl  eng 
Oferta   /   Usługi IT   /   Serwis

Oferta

Zmiana adresu

Uprzejmie informujemy, że

z dniem 1 kwietnia 2012 zmienił się adres oddziału Spółki mieszczącego się dotychczas przy ul. Jagiellońskiej 78 w Warszawie. Nowy adres:


COMP S.A. - Centrum Usług,

ul. Działkowa 115A, 02-234 Warszawa

Mapa dojazdu

Numery telefonów, faxu oraz adresy mailowe nie ulegają zmianie.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Serwis gwarancyjny to usługi naprawcze świadczone przez Comp S.A. w imieniu producentów sprzętu komputerowego, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych.

Serwis Rozszerzony

W tej grupie oferujemy usługi naprawy sprzętu komputerowego realizowane w ramach długoterminowych kontraktów rozszerzających zakres standardowej gwarancji sprzętowej producenta. Usługi serwisu rozszerzonego świadczymy również dla sprzętu nie posiadającego gwarancji.

Zapewniamy również kompleksową obsługę całej informatycznej infrastruktury sprzętowej organizacji, gwarantując określony czas naprawy sprzętu lub przywrócenie funkcjonalności elementów infrastruktury przez podstawienie sprzętu zastępczego odpowiadającego parametrom uszkodzonego.

Zakres, warunki oraz parametry (SLA - Service Level Agreement) usługi są dopasowywane indywidualnie do potrzeb Klienta i mogą być bardziej korzystne niż warunki gwarancji oferowanej przez producenta.

W ramach serwisu rozszerzonego w zakresie sprzętu i oprogramowania oferujemy także usługi typu instalacja, rekonfiguracja, przeniesienie, utylizacja (IMACD).

Niezawodność i wydajność

  • Zapewnienie ciągłości działania i minimalizowanie przestojów w pracy dzięki gwarantowanemu czasowi naprawy
  • Optymalizowanie kosztów utrzymania infrastruktury informatycznej dzięki kompleksowej obsłudze w ramach jednej umowy serwisowej
  • Zwiększenie efektywności dzięki właściwemu wykorzystaniu zasobów

Dostosowanie do potrzeb Klienta

  • Dobór odpowiedniego trybu serwisowego do indywidualnych wymagań Klienta
  • Rozszerzanie oraz modyfikowanie zakresu lub parametrów usługi w miarę zmieniających się potrzeb organizacji

Projekty Sprzętowe

Projekty sprzętowe obejmują:

  • Dostawy, instalacje i konfiguracje sprzętu
  • Modernizacje i rozbudowy infrastruktury sprzętowej i systemowej (w tym upgrade oprogramowania)
  • Projekty o masowej skali realizacji typu rollout, standaryzacja, staging, preinstalacja
  • Inwentaryzacje, przeglądy i konserwacje sprzętu

Status zlecenia serwisowego

Recepcja oraz Call Center poniedziałek - piątek 8.30 - 17.00

Ważne dokumenty

Godziny otwarcia serwisu

Recepcja oraz Call Center: poniedziałek - piątek 8.30 - 17.00

Autoryzowany serwis

Comp S.A. prowadzi m.in. autoryzowany serwis sprzętu komputerowego następujących producentów:

W przypadku sprzętu HP oraz Sun Microsystems oferujemy serwis producenta.

Partner 3MPartner AMPPartner ARUBAPartner AVAYAPartner BROTHERPartner CertiportPartner CHECKPOINTPartner CIENAPartner CISCOPartner CITRIXPartner CROSSBEAMPartner DELLPartner EMCPartner EPSONPartner F5Partner HITACHIPartner HPPartner IMPERVAPartner JUNIPERPartner KROLL ONTRACKPartner LENOVOPartner LEXMARKPartner MCAFEEPartner MICROSOFTPartner NETAPPPartner ORACLEcomp_logo_PROMETRICPartner RADWAREPartner SAMSUNGPartner SYMANTECPartner SYMANTEC HUAWEIPartner TIPPINGPOINTPartner TRAPEZEPartner TOSHIBAPartner VMWAREPartner WEBSENSEPartner XEROX
© 2010 COMP S.A.
Wszelkie prawa zastrzeżone.